Podróż nowoczesną koleją- Pendolino

9 marca 2018
Pendolino

Czasy kiedy do pociągu dalekobieżnego wsiadało się oknem, aby tylko znaleźć miejsce siedzące, odeszły już w niepamięć. Nie ma przepychanek, polowania na fotel, a bagaże nie leżą już nam na kolanach lub pod nogami. PKP Intercity zadbała o wygodę podróżnych. Dzięki temu liczy na zwiększenie liczby swoich klientów oraz osiągnięcie większych zysków. W myśl zasady: kto nie inwestuje, ten nie zarabia.

Wielka modernizacja polskiej kolei trwa. Jak podaje PKP, do roku 2023 przeznaczone na nią zostanie ponad 7 mld złotych. Dzięki temu komfort podróży ma się znacznie poprawić. Unowocześnione zostaną nie tylko tory, ale również pociągi oraz stacje kolejowe. Wszystko po to, aby podróżni, podczas wielu godzin jazdy i oczekiwania na pociąg, czuli wygodę.

Pendolino Już dziś podróżując PKP Intercity możemy korzystać z licznych udogodnień. W pociągach udostępnione zostało bezpłatne połączenie WI-FI z Internetem, osoby, którym rozładowały się komórki lub laptopy mogą podłączyć je do gniazdek elektrycznych, siedzenia częściowo się rozkładają więc można wygodnie wypocząć, a każdy podróżny posiada dodatkowo własny mini-stolik, na którym może położyć laptopa czy postawić kawę. A ta w Pendolino rozdawana jest za darmo. Każdemu podróżującemu przysługuje bowiem bezpłatny poczęstunek. W klasie pierwszej ma do wyboru zatem 1 ciepły posiłek oraz napój. Może być to kawa, herbata, sok lub butelka wody mineralnej gazowanej lub niegazowanej. W klasie drugiej podawana jest tylko kawa, herbata lub woda.

PendolinoW Pendolino można znaleźć także specjalne półki na bagaż oraz zaczepy na rowery, a prawie wszystkie pociągi dalekobieżne PKP posiadają klimatyzację. Warto wspomnieć także o nowoczesnych restauracjach, Wars. Dawniej posiłki tylko odgrzewano na  starej fryturze, a kawa zalewana była tradycyjnie, wrzątkiem, po turecku. Dziś zamówione dania można zjeść w restauracyjnym wagonie lub poprosić o dostarczenie na miejsce przez obsługę pociągu, a kawa parzona jest na różne sposoby, wedle upodobań klienta. Potrawy przygotowuje się na miejscu ze świeżych produktów. Co ciekawe, obsługa restauracji w swoim menu nie zapomniała także o wegetarianach i weganach. W dzisiejszych czasach wprawdzie nie powinno to nikogo dziwić, ale prawda jest taka, że część miastowych, stacjonarnych lokali o takich osobach zapomina. Jednak nie PKP SA. Kolejnym udogodnieniem w Pendolino są wagony oznaczone jako strefa ciszy. W nich nie doświadczymy płaczącego dziecka, telefonicznych rozmów sąsiada ani głośno rozmawiającej młodzieży. To miejsca dla tych, którzy potrzebują snu lub wypoczynku. Chwalone są one przede wszystkim przez biznesmenów oraz osoby starsze. Seniorzy i osoby niepełnosprawne nie mogą nadziwić się także wysokiej jakości usług dzisiejszej PKP. W Pendolino obsługa jest bowiem na najwyższym poziomie. Konduktorzy widząc osoby potrzebujące pomocy z uśmiechem jej udzielają, prowadząc na fotel, czy choćby pomagając ulokować bagaż w odpowiednim miejscu.

O fotel martwić się nie musimy. Przysługuje on każdemu, w Pendolino obowiązkowa jest bowiem rezerwacja miejsc siedzących, której dokonuje się kupując bilet. Można tego dokonać tradycyjnie w kasie bądź przez Internet, a bilet wydrukować lub pokazać na smartfonie czy tablecie.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

PRYWATNOŚĆ

Jakiego rodzaju dane osobowe może wykorzystywać Travel, Media & Management Group

Gdy odwiedzasz nasze strony internetowe, możemy zbierać pewne informacje jak na przykład adres IP oraz przeglądarka z której korzystasz, lub informacje o systemie operacyjnym Twojego komputera, wersji aplikacji, ustawieniach językowych oraz odwiedzonych stronach.

Kiedy chcesz dodać komentarz pod artykułem lub założyć konto w serwisie aby móc dodawać treści do naszego serwisu możemy prosić Cię o imię i nazwisko, Twój nick, adres mailowy

Kiedy chcesz dowiedzieć się czegoś więcej odnośnie oferty na wynajem samochodu, możliwości współpracy, złożenia jakiegokolwiek innego zapytania prosimy Cię o informacje potrzebne aby udzielić Ci pełnej informacji czy informacji niezbędnych do zrealizowania danej usługi.

W przypadku dokonywania rezerwacji samochodu poprzez stronę Travel-Experts.com.pl Twoje dane są administrowane przez Cartralwer, właściciela systemu rezerwacji, którego polityka prywatności określona jest pod tym linkiem https://www.cartrawler.com/ct/privacy-policy/ - dokonując rezerwacji będziesz proszony o zaznaczenie zgody na takie przetwarzanie danych. Podajesz tam dane takie jak imię, nazwisko, wiek, numer karty kredytowej aby dokonać płatności, numer lotu, możesz podawać dane na przykład drugiego kierowcy.

Jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, możemy również zbierać dane dotyczące danego urządzenia, jego ustawień, charakterystyki oraz położenia geograficznego. Możemy również obliczać i przetwarzać dane związane z aplikacjami zainstalowanymi na Twoim urządzeniu mobilnym, np. ich nazwę, opis lub kategorię. Żadna z tych informacji nie zawiera danych mówiących nam o tym, kim jesteś, ale wciąż są to dane, które mogą być uważane za „osobowe”.

Dlaczego Travel, Media & Management Group zbiera, wykorzystuje i udostępnia Twoje dane osobowe?

Korzystanie z serwisu Abyś mógł dodać komentarz do artykuły, stworzyć profil, login aby dodać obiekty turystyczne, którymi zarządzasz.

Dokonanie rezerwacji Przede wszystkim wykorzystujemy Twoje dane osobowe do realizacji i zarządzania Twoją rezerwacją samochodu, jak również do przekazania niezbędnych danych dostawcy pojazdu. Możemy też wykorzystać je do realizacji i zarządzania Twoimi rezerwacjami dowolnych produktów powiązanych (np. ubezpieczenia) oraz do przekazania niezbędnych danych odpowiedniemu dostawcy.

Obsługa klienta Staramy się odpowiedzieć na Twoje zapytania, odnośnie umieszczonych na naszej stronie artykułów, odnośnie możliwości wynajęcia samochodu i związanych z tym warunkami. Również na wszelkiego innego rodzaju zapytania kierowane pod naszym adresem.

Innego rodzaju komunikacja

Od czasu do czasu możemy skontaktować się z Tobą e-mailem, telefonicznie lub SMSem (w zależności od danych kontaktowych, które nam udostępnisz). Przyczyn może być kilka:

Odpowiedż na Twoją prośbę, pytanie lub podjęcie działań aby tę prośbę zrealizować - Dodajesz komentarz do artykułu lub coś jest dla nas nie jasne i chcemy upewnić się z autorem, iż podana przez niego informacja, komentarz jest poprawna - Możemy wysyłać Ci przypomnienia, informacje mailowe o ile na te została wcześniej przez Ciebie udzielona odpowiednia zgoda - W przypadku dokonania rezerwacji ponadto, iż otrzymasz automatycznego maila potwierdzającego rezerwację z naszej strony możemy wysłać również dodatkowe potwierdzenie aby mieć pewność, że ono do Ciebie dotarło

Wykrywanie oszustw i nadużyć: Możemy wykorzystywać dane osobowe do wykrywania i zapobiegania oszustwom lub innym nielegalnym bądź niechcianym działaniom.

Podnoszenie jakości usług: Podsumowując, wykorzystujemy dane osobowe: do celów analitycznych, by podnieść jakość naszych usług, by poprawić doświadczenia naszych klientów, by usprawnić funkcjonowanie i podnieść jakość naszych usług internetowych związanych z podróżowaniem.

Jakie środki bezpieczeństwa stosuje Travel, Media & Management Group w celu ochrony danych osobowych?

Zgodnie z obowiązującymi na terenie Wielkiej Brytanii i Unii Europejskiej przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych wdrożyliśmy stosowne procedury mające na celu zapobieżenie nieuprawionemu dostępowi do danych osobowych lub ich niezgodnemu z prawem wykorzystaniu.

W celu ochrony Twoich danych osobowych korzystamy z odpowiednich systemów biznesowych oraz procedur. Korzystamy również z procedur bezpieczeństwa oraz ograniczeń technicznych i fizycznych w zakresie dostępu i wykorzystania danych osobowych na naszych serwerach. Jedynie autoryzowany personel ma dostęp do danych osobowych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych.

KONTAKT

Jak można kontrolować dane osobowe przekazane Travel, Media & Management Group?

Możesz poprosić o wykaz swoich danych wysyłając e-mail na adres kontakt@travel-experts.com.pl (w tytule umieszczając: „Ochrona danych osobowych - pytanie”) lub wysyłając pismo na adres: Travel, Media & Management Group, ul. Wiosenna 61a, 80-178 Gdańsk. W celu ochrony Twoich danych możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje w celu zweryfikowania Twojej tożsamości. Jeśli zauważysz jakieś błędy w swoich danych, poinformuj nas (drogą e-mailową lub wyślij nam pismo na ten sam adres), tak abyśmy mogli je poprawić.

Również jeżeli masz pytanie odnośnie polityki i prowadzonych działań prosimy o kontakt jak wyżej.

Akceptuję